Regulamin sklepu internetowego meblemikka.pl

1. Słownik Pojęć

1. Sklep Internetowy - Sklep dostępny pod adresem www.meblemikka.pl;

2. Sprzedawca/Administrator/Usługodawca - Firma MIKKA Wojciech Szpruch - właściciel strony www.meblemikka.pl, NIP PL6191992167, REGON 301238444, wpisany do CEIDG (Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej); miejsce wykonywania działalności i adres do doręczeń: Domanin 15, 63-600 Kępno;

3. Towar - wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie;​

4. Kupujący - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym kodeks cywilny przyznaje zdolność prawną;​

5. Konsument - osoba fizyczna, zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;​

6. Formularz rejestracyjny – to bezpłatna usługa elektroniczna, formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

7. Formularz zamówienia – to bezpłatna usługa elektroniczna, formularz dostępny w sklepie internetowym, który umożliwia złożenie zamówienia poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

8. Użytkownik/usługobiorca - każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego;

9. Konto – to bezpłatna usługa elektroniczna, dzięki której usługobiorca może założyć w sklepie swoje indywidualne konto posiadające unikalną nazwę oraz hasło.

10. Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

11. Newsletter - to usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na przesyłaniu Kupującemu cyklicznych informacji o aktualnych promocjach i Towarach dostępnych w Sklepie. Newsletter jest przesyłany w formie listu elektronicznego, wyłącznie za zgodą Kupującego, na adres mailowy podany przez Kupującego podczas rejestracji;

12. Cookies - Niewielki plik zapisywany na komputerze użytkownika, w którym przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych przez niego stronach;

13. Usługi świadczone drogą elektroniczną - usługi świadczone bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika;

14. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

16. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

17. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

2. Postanowienia Ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa sposoby i zasady dokonywania zakupów na stronie sklepu www.meblemikka.pl.

2. Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z regulaminem i zasadami obowiązującymi w sklepie.

3. Wszystkie umowy zawarte za pośrednictwem Sklepu są zawierane wyłącznie w języku polskim.

4. Oferta Sklepu obowiązuje tylko na terenie Polski.

5. Przedmiotem działalności Sklepu znajdującego się pod adresem www.meblemikka.pl jest sprzedaż mebli i artykułów dekoracyjnych. ​

6. Każdy sprzedawany przedmiot jest nowy (chyba, że w opisie przedmiotu zaznaczono inaczej).

7. Ceny prezentowane na stronie Sklepu podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny Brutto). Ceny nie obejmują kosztów dostawy (chyba, że w opisie przedmiotu zaznaczono inaczej).

8. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z upoważnieniem Sprzedawcy do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Kupującego.

9. Wszystkie wymiary mebli tapicerowanych podane są w centymetrach, z tolerancja do ok +/-5 cm.

10. Firma Mikka Wojciech Szpruch informuje, że w związku z brakiem technicznej możliwości umieszczania na paragonie numeru NIP Przedsiębiorcy za pomocą kasy fiskalnej, paragony będą wystawiane tylko i wyłącznie dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.

11. Nabywca prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o chęci otrzymania faktury na zakup oraz podanie numeru NIP w momencie zakupu / składania zamówienia, tak, aby sprzedawca nie wystawił paragonu do owej transakcji tylko wystawił do niej fakturę (art. 106b ustawy o VAT).

12. Brak informacji o wystawieniu faktury oraz podania NIP w momencie składania zamówienia / zakupu będzie skutkowało wystawieniem paragonu fiskalnego bez możliwości wystawienia dokumentu faktury.

13. Kontakt pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym jest możliwy w następujący sposób:

◉ listownie (poczta tradycyjna) - adres do korespondencji Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno;

◉ za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) - na adres: biuro@meblemikka.pl ​

◉ telefonicznie - pod numerem telefonu: 888-333-249

◉ za pomocą specjalnych formularzy kontaktowych znajdujących się na stronie internetowej www.meblemikka.pl

◉ osobiście w siedziby firmy (po wcześniejszym kontakcie) ​

3. Zasady Korzystania Ze Sklepu

1. Korzystanie z naszego sklepu internetowego, który znajduje się pod adresem meblemikka.pl jest możliwe po spełnieniu przez usługobiorcę / użytkownika następujących wymagań:

◉ urządzenie z którego korzysta usługobiorca / użytkownik powinno mieć dostęp do internetu;

◉ usługobiorca / użytkownik powinno posiadać adres e-mail oraz mieć do niego dostęp;

◉ urządzenie z którego korzysta usługobiorca / użytkownik powinno mieć zainstalowaną możliwie najnowszą przeglądarkę internetową;

◉ aktywne w przeglądarce cookies oraz Javascript;

2. Sprzedawca ma prawo pozbawić lub ograniczyć dostępu do korzystania ze sklepu Kupującym którzy:​

◉ Naruszają obowiązujące przepisy prawa;

◉ Naruszają postanowienia Regulaminu obowiązującego w sklepie;

◉ Naruszają postanowienia Regulaminu obowiązującego w sklepie;

◉ Naruszają postanowienia Polityki Prywatności;

◉ Swoimi działaniami utrudniają pracę sklepu;

4. Zasady składania zamówień

1. Zamówienia w sklepie można złożyć w następujący sposób:

◉ poprzez sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.meblemikka.pl; wypełniając formularz zamówienia

◉ poprzez e-mail, wysyłając zamówienie na adres: biuro@meblemikka.pl

◉ poprzez telefon - dzwoniąc na numer: 888-333-249

2. Zamówienia poprzez sklep internetowy meblemikka.pl (formularz zamówienia) jak również zamówienia składane poprzez e-mail można składać przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

3. Zamówienia telefoniczne można składać tylko w dni robocze w godzinach pracy obsługi klienta (godziny podane w zakładce kontakt).

4. Dodanie Produktu „do Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z „Koszyka”.

5. Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w sklepie jest:

◉ założenie/posiadanie konta w sklepie;

◉ dodanie wybranego / wybranych produktów do "koszyka";

◉ prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w którym należy: podać adres dostawy, wybrać sposób dostawy, wybrać formę płatności oraz potwierdzić zamówienie "Kupuję i Płacę"

6. W przypadku braku niezbędnych informacji do realizacji zamówienia, sprzedawca może poprosić Kupującego poprzez e-mail o uzupełnienie danych (może to powodować przedłużenie terminu realizacji).

7. Po ustaleniu wszystkich szczegółów zamówienia klient otrzyma od obsługi sklepu całe zamówienie do ostatecznego potwierdzenia.​

8. Każde złożone zamówienie w sklepie musi zostać potwierdzone przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji.

9. Dokonywanie zmian w zamówieniu jest możliwe tylko do momentu potwierdzenia zamówienia. Po przyjęciu zamówienia do realizacji zmiany nie są już możliwe.

10. W przypadku braku kontaktu z kupującym po zakupie sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia zamówienia (po 5 dniach roboczych od dokonania zakupu) i następnie do jego anulowania (po 10 dniach roboczych od dokonania zakupu).​

11. Termin realizacji zamówienia zaczyna biec dopiero w momencie ostatecznego potwierdzenia zamówienia przez klienta (po ustaleniu wszystkich niezbędnych szczegółów zamówienia). Klient otrzyma informację ze sklepu o przyjęciu zamówienia do realizacji.​

12. Termin realizacji zamówienia zaczyna biec dopiero w momencie ostatecznego potwierdzenia zamówienia przez klienta (po ustaleniu wszystkich niezbędnych szczegółów zamówienia). Klient otrzyma informację ze sklepu o przyjęciu zamówienia do realizacji.​

13. W przypadku zakupu kilku przedmiotów terminem realizacji zamówienia jest najdłuższy termin realizacji podany przy zakupionych przedmiotach.​

5. Formy i terminy płatności

1. W sklepie obowiązują następujące formy płatności:

◉ Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy;

◉ Płatność gotówką podczas dostawy (płatność za pobraniem);

◉ Płatność na konto sprzedawcy (płatność przelewem);

2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy: Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką podczas dostawy (za pobraniem): Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką w momencie dostawy.

4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem : Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia.

5. Wszystkie dane do przelewu Kupujący otrzyma zaraz po ustaleniu wszystkich szczegółów oraz potwierdzeniu zamówienia.

6. Maksymalna wartość Towarów objętych jednym Zamówieniem płatnym za pobraniem nie może wynosić więcej niż 5000 złotych (pięć tysięcy złotych).

6. Ceny​

1. Podane ceny produktów wyrażone są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty z wyłączeniem kosztów dostawy (chyba, że w opisie produktu zaznaczono inaczej)

2. Kupujący zobowiązany jest do płatności za zakup towaru wraz z kosztem dostawy i innymi wybranymi usługami dodatkowymi zgodnie z ceną z dnia zakupu.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy. Zmiana cen nie dotyczy zamówień już złożonych.​

4. Podane w ofertach ceny nie obejmują kosztów dostawy, kosztów wniesienia oraz innych opcji dodatkowych (chyba, że w opisie produktu zaznaczono inaczej).

7. Promocje i Rabaty w sklepie

1. Organizatorem Promocji w sklepie jest Sprzedawca.​

2. Udział w Promocjach organizowanych przez sprzedawcę jest dobrowolny.

3. Termin i czas promocji określony jest w osobnym regulaminie zawartym w opisie produktu, który aktualnie objęty jest promocją.

4. Promocje w sklepie nie łączą się ze sobą (chyba, że w opisie promocji zaznaczono inaczej).

5. Kody rabatowe udostępnione przez sprzedawcę nie działają z produktami już przecenionymi (z przekreśloną obok ceną) chyba, że w opisie promocji zaznaczono inaczej. ​

6. Otrzymany kod rabatowy uprawnia Klienta do otrzymania jednorazowego rabatu do Umowy Sprzedaży.

7. Sprzedawca może udostępnić kwotowy lub procentowy kod rabatowy.

8. Kod rabatowy działa tylko w sklepie sprzedawcy znajdującym się pod adresem www.meblemikka.pl, nie działa w innych kanałach sprzedaży (chyba, że sprzedawca wyrazi zgodę na udzielenie rabatu przy zamówieniu w inny sposób) ​

9. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki płatnicze, a jedynie uprawnia Klienta do otrzymania jednorazowego rabatu.

8. Termin Realizacji Zamówienia

1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby realizować zamówienia w jak najkrótszym czasie.

2. Termin realizacji zamówienia podany jest w opisie każdego przedmiotu i liczony jest od momentu potwierdzenia zamówienia, nie od dnia zakupu. ​

3. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wynieść 50 dni roboczych. O wydłużonym terminie realizacji zamówienia Kupujący zostanie poinformowany poprzez e-mail na adres podany w procesie rejestracji.

4. W sytuacji, gdy wybrany przez klienta model mebla/kolor/materiał został wycofany z oferty producenta klient zostanie niezwłocznie o tym poinformowany poprzez e-mail podany w procesie składania zamówienia. W takiej sytuacji klient ma do wyboru: rezygnację ze złożonego zamówienia lub wybór innego modelu/materiału/koloru. W tym przypadku termin realizacji zamówienia nie zostanie wydłużony – zamówienie zostanie zrealizowane w ustalonym wcześniej terminie. ​

5. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

9. Dostawa i odbiór towaru​

1. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie można odebrać osobiście (po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru).​

2. Koszt dostawy zawarty jest w opisie każdego przedmiotu.

3. Zakupione towary dostarczane są transportem firmowym lub za pośrednictwem sprawdzonych firm transportowych.​

4. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.​

5. Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego.

6. Dostawy towarów realizowane są od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 do 23.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. ​

7. Kupujący ma możliwość wyboru innej formy dostawy (przewoźnika/kuriera) niż oferowane na Stronie Sklepu. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kupującym. ​

8. Zaleca się sprawdzenie stanu przesyłki podczas dostawy w obecności podmiotu realizującego dostawę (kurier, dostawca, operator pocztowy). W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie odpowiedniego protokołu – ułatwi to sprzedawcy dochodzenie odszkodowania od przewoźnika/kuriera.

9. Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru (po podpisie dokumentu dostawy) przez kupującego wszystkie ryzyka takie jak: utrata, uszkodzenie oraz odpowiedzialność za towar, spoczywają na kupującym.

10. Koszt dostawy nie obejmuje wniesienia do mieszkania. Kierowca/kurier/dostawca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do mieszkania (chyba, że klient dokonał zakupu usługi wniesienia / pomocy przy wniesieniu)

11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w skutek nieprawidłowego wnoszenia mebli przez klienta do domu/mieszkania.

12. Klient zobowiązany jest do przygotowania miejsca gdzie kierowca/dostawca/kurier może zostawić bezpiecznie dostarczane meble.

13. Klient zobowiązany jest do przygotowania osób do odbioru mebli.

14. W przypadku nie odebrania mebli po wcześniejszym potwierdzeniu odbioru, klient pokrywa kolejny koszt wysyłki w wysokości do 15% wartości zamówienia. ​

10. Gwarancja

1. Wszystkie towary oferowane i sprzedawane w sklepie objęte objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.

2. Termin rozpoczęcia gwarancji liczony jest od daty dostawy/wydania rzeczy Kupującemu. ​

3. W przypadku ujawnienia wad fizycznych w okresie gwarancji Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany towaru na nowy w terminie 21 dni roboczych od dnia uznania reklamacji za zasadną. Wybór oraz sposób usunięcia wady należy do Sprzedawcy. ​

4. W przypadku gdy, w ocenie Sprzedawcy, naprawa lub wymiana towaru jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Kupującemu zapłaconą kwotę za towar. ​

5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.

6. Udzielona przez Sprzedawcę gwarancja na towar zakupiony w sklepie w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

11. Reklamacje​

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.

2. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.

3. Reklamację w sklepie można złożyć w następujący sposób:

◉ poprzez e-mail – wysyłając wiadomość e-mail na adres sklepu: biuro@meblemikka.pl (w tytule prosimy wpisać Reklamacja + Imię i Nazwisko Kupującego); ​

◉ pocztą tradycyjną – wysyłając list na adres do korespondencji – Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno;

◉ osobiście - w siedzibie firmy Sprzedawcy - Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno;

4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać następujące informację:​

◉ Imię i Nazwisko Kupującego;

◉ Adres Zamieszkania; ​

◉ Aktualny Numer Telefonu;

◉ Aktualny Adres e-mail;

◉ Numer Dowodu Zakupu (opcjonalnie, ułatwi to rozpoznanie);

◉ Nazwę Reklamowanego Przedmiotu;

◉ Opis Zgłaszanych Zastrzeżeń;

◉ Zdjęcia Uszkodzenia/Wady Towaru;

5. W sytuacji, gdy podane informacje są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca zwróci się do Kupującego o uzupełnienie danych.

6. Sprzedawca/sklep rozpatruje zasadność reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres e-mail podany przez Kupującego.

7. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

8. W przypadku, gdy zakupiony towar ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.​

9. Sposób i miejsce naprawy ustala Gwarant. Jeżeli charakter wady nie wymaga jej usuwania w warunkach fabrycznych, naprawę gwarancyjną wykonuje się u kupującego.​

10. W meblach mogą występować różne odcienie tkanin w zależności od kąta padania oświetlenia naturalnego i sztucznego co nie jest wadą produktu.

11. W przypadku uznania przez Producenta, że reklamacja jest zasadna – naprawa gwarancyjna nastąpi w możliwie najszybszym terminie, który uzależniony jest od miejsca zamieszkania Kupującego (do 21 dni roboczych).

12. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie zasadności złożonej reklamacji, sprowadzenie nowego towaru lub specjalistycznej naprawy w fabryce, terminy reklamacyjne mogą ulec wydłużeniu, co zostanie uzgodnione wspólnie z Kupującym.

13. Zwłoka w załatwianiu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel Gwaranta zgłosi się u Kupującego w uzgodnionym terminie celem załatwienia reklamacji, a nie mógł tej czynności wykonać z przyczyn leżących po stronie Kupującego.

14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kupującego podczas składania zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty powstałe związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.

15. W przypadku sporów lub problemów związanych z umową sprzedaży towarów zawartych pośrednictwem Sklepu, Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń takich jak:

◉ mediacja przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej - postępowanie mediacyjne jest bezpłatne i może być zainicjowane z urzędu lub na wniosek konsumenta; dane adresowe można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl ​

◉ Stały Polubowny Sąd Konsumencki - Sąd ten rozpatruje spory między konsumentami a przedsiębiorcami, jeżeli wynikają one z zawartej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu; dane adresowe można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl

◉ Miejski (Powiatowy) Rzecznik Praw Konsumentów - Kupujący będący Konsumentem ma prawo również zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.

◉ Unijna Platforma Internetowa ODR - Każdy klient może skorzystać również z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Prosimy o podanie naszego adresu e-mail: biuro@meblemikka.pl

12. Prawo do odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności z ustawą o prawach konsumenta (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.) Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo do odstąpienia od tej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów odesłania przedmiotu Sprzedawcy.​

2. Termin 14-sto dniowy liczony jest od dnia wydania/dostawy rzeczy konsumentowi lub osobie trzeciej wskazanej przez konsumenta.

3. Kupujący będący konsumentem chcąc odstąpić od umowy zawartej na odległość zobowiązany jest do wysłania do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od tej umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można znaleźć na dole regulaminu lub użyć innego dostępnego wzoru (np załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r)

4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać na dwa sposoby:​

◉ Listownie - na adres Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno ​

◉ poprzez e-mail - na adres biuro@meblemikka.pl

5. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu całości kwoty za zakup (w tym również koszt wysyłki/dostawy do klienta) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.

6. Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru.​

7. Płatność zostanie zwrócona w ten sam sposób jaki wybrał kupujący w momencie zapłaty, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu płatności(bez dodatkowych kosztów)

8. Jeżeli Kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy, zwykły oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. Towar powinien zostać zwrócony na adres: Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym kupujący odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

10. Bezpośredni koszt zwrotu produktu do Sprzedawcy pokrywa Kupujący.

11. W przypadku zwrotu towaru sprzedający nie oferuje usługi transportowej.

12. Kupujący jest zobowiązany do zapakowania zwracanego towaru w taki sposób, aby podczas transportu nie został on uszkodzony. W przypadku uszkodzenia produktu podczas zwrotu Kupujący pokrywa w całości koszt jego naprawy.

13. Kupujący jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

14. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

◉ o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;

◉ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb;

13. Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną

1. Usługodawcą i Administratorem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.meblemikka.pl jest Sprzedawca.

2. Wszystkie prawa do Sklepu, domeny, nazwy, oraz zdjęć i grafik zamieszczonych na stronach Sklepu stanowią własność Sprzedawcy.

3. Usługodawca w swoim sklepie świadczy nieodpłatnie na rzecz Użytkowników następujące rodzaje usług:

◉ możliwość przeglądania oferty sklepu

◉ możliwość utworzenia Konta Klienta

◉ możliwość składania zamówień w sklepie​

◉ możliwość korzystania z formularzy kontaktowych

◉ możliwość zadawania pytań o produktu

◉ możliwość dodawanie opinii o zakupionych produktach

◉ możliwość zapisania się do newslettera

4. Dodatkowo dla Użytkowników, którzy utworzyli Konto Klienta Usługodawca świadczy nieodpłatnie następujące rodzaje usług:​

◉ podtrzymywanie sesji Użytkownika po zalogowaniu do Konta (za pomocą przeglądarki)

◉ przechowywanie i udostępnianie za pośrednictwem Konta Klienta, historii złożonych Zamówień w sklepie

◉ bieżąca aktualizacja statusu złożonego Zamówienia

◉ dostęp do edycji danych podanych podczas rejestracji

5. Warunki zawierania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną i sposoby ich rozwiązywania

◉ Przeglądanie stron/ofert w sklepie - do zawarcia tej umowy dochodzi w momencie rozpoczęcia przeglądania stron/ofert w sklepie, aby rozwiązać tę umowę wystarczy zaprzestać wyświetlania ofert/stron w sklepie ​

◉ utworzenie Konta Klienta w sklepie - do zawarcia tej umowy dochodzi w momencie utworzenia Konta Klienta w sklepie oraz akceptacji regulaminu sklepu, aby rozwiązać tę umowę należy wysłać e-mail na adres biuro@meblemikka.pl z prośbą o usunięcie konta z naszej bazy

◉ Składanie zamówień w sklepie - do zawarcia tej umowy dochodzi w momencie złożenia zamówienia w sklepie oraz akceptacji regulaminu sklepu, do rozwiązania umowy dochodzi w momencie dostarczenia zamówienia do klienta ​

◉ Formularz kontaktowy - do zawarcia tej umowy dochodzi w momencie uzupełnienia wszystkich niezbędnych pól formularza i przesłaniu go do obsługi sklepu, do rozwiązania umowy dochodzi w momencie uzyskania odpowiedzi ze strony sklepu

◉ Pytanie o Produkt - do zawarcia tej umowy dochodzi w momencie uzupełnienia wszystkich niezbędnych pól formularza i przesłaniu go do obsługi sklepu, do rozwiązania umowy dochodzi w momencie uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie ze strony sklepu

◉ Opinia/Komentarz do produktu - do zawarcia tej umowy dochodzi w momencie uzupełnienia wszystkich niezbędnych pól formularza i przesłaniu go do obsługi sklepu, do rozwiązania umowy dochodzi w momencie opublikowania otrzymanej opinii na stronie produktu lub w momencie otrzymania od Usługodawcy informacji o usunięciu opinii naruszającej regulamin

◉ Zapisanie do Newslettera - do zawarcia tej umowy dochodzi w momencie aktywowania subskrypcji newslettera, , aby rozwiązać tę umowę należy wysłać e-mail na adres biuro@meblemikka.pl z prośbą o usunięcie konta z naszej bazy

6. Rozwiązanie przez Kupującego umów o świadczenie usług drogą elektroniczną nie ma wpływu na ważność umów kupna/sprzedaży Towarów zawartych przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu.​

7. Użytkownik, aby móc w pełni korzystać ze sklepu musi spełnić następujące wymagania:

◉ urządzenie z dostępem do internetu

◉ zaktualizowana do możliwie najnowszej wersji przeglądarka internetowa (np Chrome, Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) z włączoną obsługą appletów Java, JavaScript i cookies

◉ Minimalna rozdzielczość ekranu urządzenia to 400px;

8. Usługodawca może ograniczyć lub w pełni pozbawić prawa do korzystania ze Sklepu Użytkownika który:

◉ Powoduje zakłócenia pracy systemu teleinformatycznego Usługodawcy

◉ bezprawnie i niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa narusza dobra osobiste osób trzecich lub narusza ogólnie przyjęte normy społeczne i dobre obyczaje.

◉ w mniejszym lub większym stopniu prowadzi działanie utrudniające korzystanie ze sklepu Usługodawcy lub innym Użytkownikom

9. Usługodawca może usunąć bez zgody Użytkownika treści które naruszają postanowienia regulaminu, dobra osobiste osób trzecich, są niezgodne z przyjętymi normami społecznymi, namawiają do nienawiści, nie są zgodne z prawdą.

10. Usługodawca może odmówić opublikowania opinii do produktu, gdy: opinia została wystawiona przez Użytkownika niebędącego zarejestrowanym Klientem sklepu, została wystawiona z myślą o zaniżeniu ogólnej oceny produktu, w jej treści są wulgaryzmy lub słowa naruszające dobra osobiste osób trzecich, komentarz w opinii sprzedającego jest niezgodny z prawdą lub został wystawiony przed możliwością polubownego rozwiązania problemu​

11. Usługobiorca może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu internetowego i korzystaniem z Usług w następujący sposób:

◉ listownie na adres: Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno

◉ poprzez e-mail na adres: biuro@meblemikka.pl​

12. Usługodawca dokłada wszelkiej staranności, aby możliwie w jak najlepszy sposób zabezpieczyć wszystkie dane osobowe Użytkowników przed ich pozyskaniem przez osoby niepowołane oraz nieuprawnioną wykorzystaniem tych danych (szyfrowanie SSL, hasła dostępu, programy antywirusowe).

13. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za czasowe zakłócenia w działaniu Sklepu/witryny, które mogą być wywołane awariami nieleżącymi po stronie usługodawcy (brak prądu, awaria łączy, itd)

14. Usługodawca w czasie konserwacji, dodawania nowego asortymentu, aktualizacji systemu wprowadzić czasowe ograniczenie dostępu do sklepu. Informacja o ograniczeniach będzie wyświetlana użytkownikom z wyprzedzeniem na stronach sklepu lub na innych portalach, na których usługodawca ma swoje konto.

14. Opinie o produktach

1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach dostępnych w sklepie na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.

2. Klient może wystawić opinię do dowolnego produktu korzystając z formularza dodawania opinii o produkcie. Formularz ten dostępny jest na stronie każdego produktu lub może być wysłany / udostępniony za pomocą spersonalizowanego linku przesłanego do Klienta na adres jego poczty e-mail, który został podany podczas rejestracji / zamówienia.

3. Sprzedawca umożliwia dodanie do wystawionej opinii zdjęć produktu, który został zakupiony przez klienta.

4. Sprzedawca umożliwia wystawienie opinii każdemu Klientowi, który faktycznie złożył zamówienie w sklepie sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu na innych kanałach sprzedaży udostępnionych przez sprzedawcę.

5. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów przez danego Klienta.

6. Zabronione jest dodawanie opinii które stanowią czyn nieuczciwej konkurencji (opnie bez zakupu zaniżające ocenę produktu), naruszają dobra innych użytkowników sklepu / sprzedawcy.

7. Sprzedawca przed publikacją w sklepie weryfikuje opinie na następujących zasadach:

◉ Imię i Nazwisko - sprawdzane jest czy opinia została wystawiona przez Klienta sklepu;

◉ Oceniony Produkt - sprawdzane jest czy opinia została wystawiona do odpowiedniego produktu zakupionego przez klienta;

8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia / niepublikowania opinii produktów których:

◉ autor podał wymyślone imię i nazwisko, które nie jest zarejestrowane w systemie sprzedawcy lub jest całkowicie fikcyjne;

◉ opinia została wystawiona przez osobę nie będącą klientem sklepu;

◉ opinia została wystawiona przez osobę, która założyła konto w sklepie tylko i wyłącznie w celu wystawienie opinii zaniżającej ogólną ocenę produktu;

◉ treść oceny posiada niecenzuralne słowa, obraża inne osoby / użytkowników

◉ treść oceny nie dotyczy ocenianego produktu / reklama / inna treść

9. Sprzedawca przed publikacją opinii w sklepie dokonuje zmiany (anonimizacji) w nazwisku Klienta do pierwszej literki nazwiska pozostawiając podane imię w całości.

10. Sprzedawca w swoim sklepie, który znajduje się pod adresem: meblemikka.pl:

◉ nie zamieszcza nieprawdziwych opinii w celu promowania swoich Produktów/Sklepu;

◉ umożliwia Klientom, którzy dokonali zakupu danego/ocenianego produktu wystawienie obiektywnych opinii (zarówno pozytywnych jak i negatywnych) na temat zakupionych produktów;

◉ publikuje tylko i wyłącznie zweryfikowane opinie potwierdzone zakupem danego produktu

15. Postanowienia Końcowe

1. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego (Dz. U. 2014 poz. 121 z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).

2. Powyższy regulamin obowiązuje w niniejszej wersji od dnia 10 grudnia 2023 r. i ma zastosowanie do wszystkich umów zawartych po jego wejściu w życie.

16. Pliki do pobrania

1. Sprzedawca udostępnia poniżej wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy).

2. Podany powyżej wzór jest tylko przykładem, klient może użyć innego oświadczenia spełniającego wymogi ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014

3. Sprzedawca udostępnia poniżej wzór formularza zwrotu produktu (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zwrotu produktu)

3. Regulamin Sklepu, wzór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz Formularz Zwrotu wysyłane są również po dokonaniu zakupu w sklepie.

Zaloguj się

Menu

Koszyk

Aktualnie brak produktów w koszyków. Dodaj produkt :)