Dostawa i Odbiór Towaru

Bezpłatna Dostawa

Wszystkie zamówione meble na terenie całego kraju dostarczamy bezpłatnie; (dostawa standardowa w godzinach 7-23)

Dostawa transportem firmowym

Wszystkie zamówienia dostarczamy własnym transportem lub za pomocą sprawdzonych firm przewozowych, z którymi współpracujemy od kilku lat.

Dostawa na wskazany adres

Zakupione towary dostarczamy na wskazany przez klienta adres dostawy.

Możliwość Odbioru Osobistego

Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy (po ustaleniu terminu odbioru).

Bezpłatny SMS i E-mail przed dostawą

Zawsze informujemy naszych klientów o planowanej dostawie z jedno-dwudniowym wyprzedzeniem poprzez sms i e-mail

Kontakt przed dostawą

Szanujemy czas naszych klientów dlatego około 30 minut przed dostawą każdy z Nich otrzymuje dodatkowy, bezpłatny sms / telefon od kierowcy.

Tylko Jeden Kierowca

Ze względu na duże odległości między sklepem a klientem w trasę wysyłamy jednego kierowcę. W przypadku dostawy z wniesieniem wysyłamy dwóch kierowców.

Pomoc kierowcy przy wniesieniu

Istnieje możliwość odpłatnej pomocy kierowcy przy wniesieniu
Opcja dodatkowa / płatna - więcej informacji w opisie produktu

Dostawa bez wniesienia

Standardowy koszt dostawy nie obejmuje wniesienia. Istnieje możliwość dostawy z wniesieniem (opcja dodatkowa / płatna dostępna dla wybranych produktów)

Dodatkowe informacje

1. Możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy

Opcja dostępna tylko dla zamówień złożonych w naszym sklepie (meblemikka.pl), zamówień telefonicznych oraz e-mail. Może być wyłączona dla serwisów zewnętrznych (allegro, erli, itd)

2. Dostawa do najbliższego punktu

Zamówione meble dostarczamy do najbliższego punktu, do którego jesteśmy w stanie dojechać naszym pojazdem nie łamiąc przepisów ruchu drogowego oraz nie uszkadzając pojazdu.

3. Wniesienie do domu/mieszkania

Opcja dodatkowo płatna, dostępna dla wybranych produktów (więcej informacji w opisie każdego produktu); opcja dostępna tylko w momencie składania zamówienia. Brak możliwości wykupienia opcji wniesienia w momencie otrzymania informacji o dostawie;

4. Pomoc przy wniesieniu

Opcja dodatkowo płatna, dostępna dla wybranych produktów (więcej informacji w opisie każdego produktu); opcja dostępna w momencie składania zamówienia (100% gwarancji pomocy kierowcy przy wniesieniu) lub w momencie dostawy (brak gwarancji, jeżeli kierowca się na to zgodzi - do ustalenia z kierowcą).

5. Nie dostosowujemy godzin dostawy do klienta

Ze względu na duże odległości między sklepem a klientem nie jesteśmy w stanie dostosować dnia i godzin dostawy do każdego klienta - istnieje możliwość dostawy w godzinach 7-17 lub 17-23 (opcja dodatkowo płatna).

6. Nie podajemy numerów do kierowców

Nie udostępniamy numerów telefonów do naszych kierowców. Przewidywane godziny dostawy podajemy z wyprzedzeniem. Około 30 minut przed dostawą kierowca kontaktuje się z klientem.

Godziny dostawy - Opcja dodatkowa

Dostawa Standardowa 7-23 (bez dopłaty)

Standardowa (bezpłatna) opcja dostawy - zamówione produkty dostarczamy w godzinach 7-23.

Dostawa Niestandardowa 7-17 (koszt 100 zł)

Niestandardowa opcja dostawy - zamówione produkty dostarczamy w godzinach 7-17.

Dostawa Niestandardowa 17-23 (koszt 100 zł)

Niestandardowa opcja dostawy - zamówione produkty dostarczamy w godzinach 17-23.

Dodatkowe informacje

1. Dostawa bez wniesienia.

Niezależnie czy wybierzesz dostawę standardową (w godzinach 7-23) czy niestandardową (w godzinach 7-17 lub 17-23 ) nie obejmuje ona wniesienia (chyba, że wykupiono również usługę wniesienia).

2. Brak możliwości wyboru dnia i godziny

Niezależnie czy wybierzesz dostawę standardową (w godzinach 7-23) czy niestandardową (w godzinach 7-17 lub 17-23 ) nie ma możliwości wyboru dnia ani godziny dostawy. Wybierając dostawę w godzinach niestandardowych (7-17 lub 17-23) masz pewność, że dostosujemy dostawę tak, aby mieściła się w wybranym przedziale godzinowym

3. Dostawa standardowa = brak priorytetu

Wybierając dostawę standardową (bezpłatną w godzinach 7-23) musisz liczyć się z losowymi godzinami dostawy między 7 a 23 ; wytyczamy trasę sugerując się jedynie danym kierunkiem oraz odległością; o godzinie dostawy decyduje jedynie kolejność na trasie

4. Dostawa niestandardowa = priorytet

Wybierając dostawę niestandardową (odpłatą w godzinach 7-17 lub 17-23) dostosowujemy trasę według wybranego przez Ciebie przedziału (7-17 lub 17-23), Wybrana przez Ciebie opcja jest dla nas priorytetem i według niego ustalamy dostawę dla pozostałych klientów

5. Brak możliwości zmiany opcji dostawy

Opcję dostawy (standardowa w godzinach 7-23 / niestandardowa w godzinach 7-17 lub 17-23) musisz wybrać w momencie składania zamówienia. Nie ma możliwości dokupienia / zmiany godzin dostawy w momencie otrzymania informacji o dostawie.

Dostawa - Najczęściej zadawane pytania

Pytania ogólne

Tak. Jeżeli złożysz zamówienie przez nasz sklep internetowy (meblemikka.pl), e-mail lub telefonicznie. W przypadku zakupu prze zewnętrzny serwis (allegro, erli, itd.) opcja dostawy może być niedostępna.

Nie. Ze względu na duże odległości między sklepem a klientem docelowym nie jesteśmy wstanie dostosować dnia ani godzin dostawy dla każdego klienta z osobna.

Tak. Niezależenie od wybranej opcji dostawy ( standardowa 7-23 / niestandardowa 7-17 / niestandardowa 17-23) otrzymasz od nas z jedno-dwudniowym wyprzedzeniem powiadomienie sms oraz e-mail o zaplanowanej dostawie. W otrzymanej wiadomości będzie dokładny dzień oraz przewidywane godziny dostawy.

Nie. Standardowo dostarczamy nasze produkty w ciągu tygodnia (poniedziałek - piątek) w godzinach 7-23 (dostawa standardowa). W wyjątkowych sytuacjach dostarczamy meble w sobotę (sytuacje losowe), ale nie ma możliwości wyboru soboty jako dzień dostawy.

Dostawa standardowa w godzinach 7-23 to bezpłatna opcja dostawy udostępniona w naszym sklepie. Wybierając tę opcję musisz liczyć się z losowymi godzinami dostawy między 7 a 23 ; wytyczamy trasę sugerując się jedynie danym kierunkiem oraz odległością; o godzinie dostawy decyduje jedynie kolejność na trasie. Dostawę możesz mieć np. w godzinach 7-9, 12-14 albo 20-23 (nie ma możliwości wyboru godzin dostawy)

Wybierając dostawę niestandardową (odpłatą w godzinach 7-17 lub 17-23) dostosowujemy trasę według wybranego przez Ciebie przedziału (7-17 lub 17-23), Wybrana przez Ciebie opcja jest dla nas priorytetem i według niego ustalamy dostawę dla pozostałych klientów.

Koszt dostawy w godzinach niestandardowych (7-17 lub 17-23) to 100 zł (niezależnie od ilości zamówionych produktów – opłata stała / jednorazowa)

Nie. Niestety nie ma możliwości zamiany godziny dostawy w momencie otrzymania informacji o dostawie. Ze względu na duże odległości nie jesteśmy wstanie dostosować godzin dostawy dla każdego klienta z osobna.

Tak. Nowy adres musi znajdować się w podobnej lokalizacji (ta sama lub sąsiadująca miejscowość) – maksymalna odległość 20 km od starego adresu. W przypadku zmiany adresu na inny mogą się zmienić godziny dostawy (zmiana kolejności na trasie).

Nie. W sytuacji, gdy mamy już wytyczoną trasę na konkretny dzień nie ma możliwości przesunięcia terminu dostawy na kolejny dzień / dni.

Wniesienie / pomoc przy wniesieniu

Nie. Niezależnie od tego jaką opcję dostawy wybierzesz (standardowa w godzinach 7-23 / niestandardowa w godzinach 7-17 / niestandardowa w godzinach 17-23) nie obejmuje ona wniesienia/ pomocy przy wniesieniu. Pomoc przy wniesieniu oraz wniesienie są to usługi dodatkowe / odpłatne dostępne dla wybranych produktów.

Koszt wniesienia / pomocy przy wniesieniu uzależniony jest głównie od wielkości zamówienia oraz piętra na które ma być wniesienie. Dokładny koszt wniesienia / pomocy przy wniesieniu znajduje się w opisie każdego produktu, dla którego udostępniamy te usługi.

Pomoc przy wniesieniu - w trasę wysyłamy jednego kierowcę , który odpłatnie pomaga przy wniesieniu mebli w wyznaczone miejsce (klient zobowiązany jest do zorganizowania drugiej osoby, która będzie w stanie wnieść meble z naszym kierowcą;

Wniesienie do mieszkania - w trasę wysyłamy dwóch kierowców, którzy odpłatnie wniosą zamówione meble w wyznaczone przez klienta miejsce (klient nie musi organizować dodatkowych osób).

Tak. Pamiętaj jednak, że wykupując usługę pomocy kierowcy przy wniesieniu w momencie składania zamówienia (w momencie zakupu) masz 100% gwarancji, że kierowca pomoże przy wniesieniu. Jeżeli będziesz chciał wykupić usługę pomocy kierowcy przy wniesieniu w momencie dostawy (bezpośrednio u kierowcy) możesz usłyszeć od niego odmowę (np ze względu na brak czasu / siły / chęci). Wszystko zależy od woli i chęci kierowcy.

Nie. Usługę wniesienia możesz kupić tylko w momencie składania zamówienia. Jeżeli nie wybrałeś dostawy z wniesieniem w momencie zakupu w trasę zostanie wysłany jeden kierowca. 

Nie. Usługa wniesienia / pomocy przy wniesieniu jest to usługa dodatkowa / opcjonalna i nie ma możliwości aby z niej zrezygnować. Pamiętaj, że zgodnie z Art. 38. Ustawy o prawach konsumenta sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji.

Nie. Usługa wniesienia / pomocy przy wniesieniu nie obejmuje montażu dostarczanych mebli. Montaż jest to inna/dodatkowa usługa dostępna dla wybranych produktów.

Nie. Usługa wniesienia / pomocy przy wniesieniu nie obejmuje wynoszenia ani odbioru starych mebli.

Nie. Usługę wniesienia możesz wykupić tylko w momencie składania zamówienia, w momencie otrzymania informacji o wniesieniu jest już za późno, ponieważ wytyczyliśmy już trasę na jednego kierowcę

Zaloguj się

Menu

Koszyk

Aktualnie brak produktów w koszyków. Dodaj produkt :)